HOT Academy - шаблон joomla Joomla
  • 0(347)52 - 81-29
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Для перевірки знань законодавства та нормативно-правових актів у сфері освіти претендентом на заміщення вакантної посади директора Назавизівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Надвірнянської районної ради Івано-Франківської області

 

I.   Закон України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»

1.  Види освіти.

2.  Форми здобуття освіти.

3.   Інклюзивне навчання.

4.  Управління закладом освіти.

5.  Керівник закладу освіти.

6.  Громадське самоврядування в закладі освіти.

7.  Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти.

 

8.  Академічна доброчесність.

9.  Моніторинг якості освіти.

10. Сертифікація педагогічних працівників.

11. Права та обов’язки здобувачів освіти, батьків здобувачів освіти, педагогічних працівників

12. Єдина державна електронна база з питань освіти.

13. Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти.

14. Педагогічні працівники.

15.  Державний стандарт загальної середньої освіти. 

 

II. Перелік питань на перевірку знань Нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти

1. Інструкція з діловодства  у закладах загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 676).

2. Типове положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН України від 06.10.2010 № 930 ( із змінами)).

3.   Організація освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти (Положення про загальноосвітній навчальний  заклад, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №778).

4.  Навчання і перевірка знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності (Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, наказ Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 № 304).

5. Нормативно-правові акти, які визначають правові, організаційні засади функціонування і розвитку системи освіти України.

6. Роль атестації педагогічних кадрів у вдосконаленні фахової майстерності педагогів (Наказ МОН України від 06.10.2010 року № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»  (зі змінами)).                                                                                                        

7. Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти ( Наказ МОН України від 16.04.2018 № 367).

8.  Організація виховної роботи в закладах освіти, основні її напрями (Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»), «Концепція громадянського виховання».

9.  Порядок обліку дітей шкільного віку та учнів  (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 №684).

10. Організація освітнього процесу для дітей з особливими потребами.

11. Організація роботи по контролю за освітнім процесом: види, методи та форми.

12.  Механізм створення, ліквідації та реорганізації закладів загальної середньої освіти.

13.  Організація роботи по попередженню дитячого травматизму та дотримання правил техніки безпеки в закладах освіти ( Положення про організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08. 2001  №563 (зі змінами)).

14. Порядок ведення ділової документації в закладах освіти ( Наказ МОН України від 25.06.2018 №676).

15. Структура та форми профільного навчання (Наказ МОН України від 21.10.2013  №1456).

 

III.   Перелік питань на перевірку знань Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року

1. Ключові компетентності Нової української школи.

2. Модель випускника Нової української школи.

3. Педагогіка партнерства.

4. Етапи реформи — упровадження Нової української школи.

5. Структура Нової української школи.

6. Нове освітнє середовище.

7. Ключові компоненти формули Нової української школи.

8. Обґрунтування змін в освіті.

9. Децентралізація та ефективне управління загальною середньою освітою, що сприятиме реальній автономії школи відповідно до Концепції «Нова українська школа».

10. Випускник школи відповідно до Концепції «Нова українська школа»

11. Поняття – умотивований вчитель у Концепції «Нова українська школа».

12. Вимоги до організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.

13. Індивідуальна програма розвитку особи з особливими потребами. Порядок складання індивідуальної програми розвитку.

14. Сутність педагогіки партнерства у Новій українській школі.

15. Функції та обов'язки директора закладу освіти.

 

2. Ситуаційне завдання (зразок):

 

Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі – 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну (у минулому році на паралелі було три дев'ятих класи, а при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора?

Шановні відвідувачі!

university building

Ми раді вітати вас на офіційному веб-сайті відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації.

Сьогодні ви можете ознайомитись з освітою Надвірнянщини. Нашу сторінку ми будемо розширювати, поглиблювати, удосконалювати. Вдячні вам за те, що відвідали наш сайт. Сподіваємось на конструктивну співпрацю.

Структура відділу освіти

Апарат відділу освіти

Інформаційно методичний центр

Розділ на етапі наповнення

Бухгалтерія

Розділ на етапі наповнення

Матеріальний відділ

Розділ на етапі наповнення

Група ЦГО

Розділ на етапі наповнення